Krups EA8118

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Joost 21-12-2020

Espressomachine Krups : verassend beter dan gedacht

Geschreven voor: Krups EA8118

Naar de prijsrange van espressomachines kijkend zie je vanaf +/- 200 tot aan vele honderden euro's of zelfs meer een aanbod in productie.
Op de eerste plek zal de koffieboon die je zelf gebruikt, ofwel de soort koffie meer nog dan welk apparaat ter wereld dan ook bepalen hoe lekker iemand zijn koffie vind. Mijn ervaring is althans dat hoeveel je ook uitgeeft aan het apparaat, de bonen maken de koffie!
Ik heb meerdere machines gehad, waarvan de duurste over de 1000 euro heeft gekost .
Dit product heb ik (blackfriday deal) weliswaar afgeprijsd op de dag voor een prijs rond de 225€ gekocht.
Hij staat hier voor de ' niet actie ' prijs voor iets boven de 300€ op de site en in beide gevallen iedere cent waard.
Er zit dan misschien geen melkschuim station standaard bijgeleverd maar deze is appart nog verkrijgbaar voor diegenen wie er voor kiezen. Ook dat vind ik een pluspunt.
Op die manier geef je alleen extra geld uit als je er voor kiest.
De koffie is bovendien boven verachting lekker en dat is waar het om gaat uiteindelijk.
Voor deze prijs heb je een uitstekend, snel en eenvoudig te bedienen apparaat met voor mijn gevoel alle opties, "in basis" om een fijne kop koffie te zetten. Maalfijnheid is in 3 standen te verstellen en ook bepaal je gemakkelijk zelf de inhoud per kop koffie en is er nog een keus tussen sterk/normaal naast dat je met de maalfijnheid ook al naar eigen smaak kan aftasten.

Er zullen ongetwijfeld 'betere' machines in productie zijn dan deze, met meer opties, instellingen etc etc maar ik ben zoals gezegd blij verrast met de prijs/kwaliteit en de koffie die ik nu in huis heb.

Een aanrader voor zowel de notoire koffiedrinkers alswel voor iemand die niet eens dagelijks een kop zet.
Onderhouds vriendelijk, overzichtelijk en voor mij een apparaat dat voldoet aan alle standaard en basis verplichtingen voor een goede kop koffie.

Pluspunten

• Prijs
  • Smaak
  • Optioneel uit te breiden

Minpunten

• Afval res./inhoud bonen wat klein